X

Acord entre Govern i sindicats per l’augment del plus d’insularitat

S'ha aprovat apujar el complement per a tots els treballadors públics sense diferències entre categories

27/02/2025

Acord entre Govern i sindicats per l’augment del plus d’insularitat

Isaac Buj / Europa Press

233

El Govern i els sindicats han arribat a un d’acord unànime per la millora de les condicions laborals dels treballadors públics que inclou, entre altres qüestions la recuperació de les retallades per les congelacions salarials de 2020 i 2021, així com la millora del complement d’insularitat.

Amb relació a la segona qüestió, l’acord estipula que l’increment del plus d’insularitat es durà a terme durant els anys 2026, 2027 i 2028 i serà igual per a totes les categories.

L’acord contempla l’increment dels plusos fins als 205,3 euros per a Mallorca, 410,6 euros per a Menorca i Eivissa i 615,9 euros per a Formentera.

Els sindicats que conformen la Mesa general d’empleats públics –UGT, CCOO, CSIF, STEI i Simebal– s’han reunit aquest dijous la seu de l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP) per a tractar de tancar un acord que fa dues setmanes es donava per perdut.

 

((Hi haurà ampliació))

Notícies relacionades >

27/02/2025

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT