Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Les principals cooperatives de productors agrícoles a Eivissa s'uneixen "per assegurar el futur del camp eivissenc"
Després d’anys de converses, les principals cooperatives de productors agrícoles a Eivissa s’uneixen per assegurar el futur del camp eivissenc. Agroeivissa absorbeix Ecofeixes, que agrupa el producte ecològic, que juntes serveixen el 4% del producte agrícola que es consumeix a l’illa.
25 pagesos de l’agricultura tradicional varen fundar Agroeivissa fa 15 anys. En aquest temps molts ja s’han anat jubilant, així que a dia d’avui només queden 15 socis i els preocupa la manca de relleu generacional. Per contra, Ecofeixes, que fa producte ecològic, suma nou socis, tots molt joves, en la seva curta història en que no han parat de creixer. Fusionar-se ha estat la passa lògica per garantir el futur del camp eivissenc.
No només això, compartiran despeses, rutes de distribució i també clients. Els antics socis d’Ecofeixes hauran de pagar una petita quantitat per compensar la diferència en la taxació de cada entitat. Cada cooperativa ha ratificat per unanimitat la fusió, i la integració dels agriculturs eivissencs serà un fet.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora