130.000 turistes a l'any descarreguen en aquest punt del passeig Marítim
Els autocars que transporten excursionistes ordinaris podran continuar carregant i descarregant el passatge davant la catedral, però l’aturada canviarà ben aviat d’ubicació, tot i que s’haurà d’adaptar, perquè és petita.
Avui havien d’entrar en vigor les restriccions d’Autoritat Portuària, que en certs dies de 3 creuers o més, no permet als autocars ordinaris fer aturada a l’Escullera, però els transportistes han hagut d’incomplir l’ordre i les restriccions s’han ajornat.
130.000 turistes a l’any descarreguen en aquest punt del passeig Marítim. Algunes patronals aposten per deslocalitzar els turistes i que vagin també a altres punts de Palma.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La intervenció conjunta de la Policia Nacional i la Policia Local de Palma ha acabat, de moment, amb la detenció d'un presumpte narcotraficant
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
A partir de fotos de Miquel Massutí fetes el 1986, Tarek Serraj firma una peça audiovisual que dona un moviment subtil a les imatges i ens transporta 40 anys enrere