X

Albert Salas formalitza la seva sortida d’IB3

El fins ara director general de l'EPRTVIB ha presentat la seva renúncia al Parlament

18/02/2025

Albert Salas formalitza la seva sortida d’IB3

Albert Salas durant un acte d'IB3. Foto IB3

53

El fins ara director general d’IB3, Albert Salas, ha fet efectiva la seva renúncia al càrrec aquest dimarts a través d’una carta dirigida al Parlament de les Illes Balears. En l’escrit de renúncia agraeix al Parlament, a la resta d’administracions i als representants dels partits polítics la col·laboració amb IB3. Un agraïment que també ha volgut fer extensiu als treballadors d’IB3 i als ciutadans, assegura, “vertaders propietaris de l’Ens Autonòmic de Ràdio, Televisió i comunicació Digital de les Illes Balears”.

Albert Salas també ha comunicat avui migdia la seva decisió als treballadors de l’Ens Públic de Radiotelevisió de les Illes Balears a través d’una carta interna. En l’escrit als professionals ha explicat que la seva decisió està relacionada amb el context laboral que es va trobar quan va arribar a IB3 i amb els processos d’integració i estabilització de la plantilla.

Durant els desset mesos que ha estat al capdavant de la radiotelevisió autonòmica, el ja exdirector general ha creat el departament digital i ha impulsat les audiències d’IB3 aconseguint màxims històrics. Albert Salas va ocupar el càrrec de director general el novembre de 2023.

Notícies relacionades >

18/02/2025

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT