La ja exconsellera d'Hisenda i Funció Pública s'ha vist involucrada en un presumpte cas de desfalc quan feia feina a una empresa privada abans de la seva arribada a la institució insular
Aquest dilluns es reuneix en sessió extraordinària i urgent el ple del Consell de Mallorca per donar compte de la renúncia de Pilar Bonet com a consellera d’Hisenda i Funció Pública.
L’ha convocat el president de la institució insular per donar explicacions sobre l’assumpte i per aclarir que els fets no tenen res a veure amb la gestió de Bonet al Consell, tal com va explicar aquest dissabte Llorenç Galmés.
L’exconsellera d’Hisenda i Funció Pública s’ha vist involucrada, segons el diari Última Hora, en un presumpte cas de desfalc quan feia feina a una empresa privada abans de la seva arribada al Consell. Rafel Bosch la substitueix en el càrrec. Aquest dissabte n’ha pres possessió.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
Una explosió causa dos ferits as Coll d’en Rabassa i un altre, alguns danys materials a Platja de Palma