En una primera compareixença a la comissió d'investigació de la trama Koldo va assegurar que no coneixia l'empresari
Alberto Ortega / Europa Press
327La presidenta del Congrés i expresidenta del Govern de les Illes Balears, Francina Armengol, compareix aquest dimarts per segona vegada a la comissió d’investigació sobre totes les ramificacions del cas Koldo, i ho farà a instàncies de la majoria absoluta del PP a la cambra alta per les seves versions sobre la trobada amb el presumpte intermediari de la trama Koldo, Víctor de Aldama.
Els populars varen establir la compareixença d’Armengol en aquesta comissió d’investigació del Senat per a aquest dimarts 8 de juliol, just un dia abans que el president del Govern, Pedro Sánchez, comparegui al Congrés per donar explicacions sobre el cas que afecta l’exsecretari d’Organització dels socialistes, Santos Cerdán.
En qualsevol cas, el PP ha fet valer la seva majoria al Senat per tornar a citar Armengol en aquesta comissió d’investigació, acusant-la de mentir en el seu primer interrogatori sobre la seva relació amb Víctor de Aldama. Es basen en el fet que fa unes setmanes, fonts de l’entorn d’Armengol varen confirmar que l’expresidenta balear va mantenir una trobada amb De Aldama, tot i que la van situar en el marc d’una reunió amb Globalia. Tanmateix, la mateixa presidenta del Congrés va eludir aclarir prèviament si s’havia vist amb el presumpte intermediari de la trama.
Durant la seva primera compareixença, Armengol va insistir que no coneixia Víctor de Aldama i, sobre Koldo García, va repetir que el tractava com a assessor de l’exministre José Luis Ábalos, però que “mai” va parlar amb ell sobre contractar Soluciones de Gestión perquè “mai” en la seva vida pública ha tingut converses d’aquest tipus “amb ningú”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya