Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Entre ahir i avui, hi ha 56 detinguts, sis d'ells menors d'edat. 20 adults ja han passat a disposició judicial. En les barques d'ahir arribaren unes 50 persones
Imatge d'arxiu. /EFE
80Una nova pastera, la quarta en el que va de cap de setmana, ha arribat aquest diumenge a les costes d’Eivissa, concretament a la zona de Roca Llisa.
Fins al moment, la Guàrdia Civil ha arrestat 13 ocupants d’aquesta quarta embarcació, ha informat aquest diumenge el director insular de l’Administració de l’Estat a les Pitiüses, Enrique Sánchez.
Amb aquesta nova embarcació, ja són quatre les pasteres arribades a l’illa en qüestió de 48 hores, després de la localització d’altres tres el matí del dissabte, dues a Es Cubells i una a Sòl d’en Serra.
Entre ahir i avui, hi ha 56 detinguts, sis d’ells menors d’edat. 20 persones ja han passat a disposició judicial. En les barques d’ahir arribaren unes 50 persones i la Guàrdia Civil encara les cerca.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat