Tanquen al bany un tram de Platja de Palma per un tall amb el fibló d’un “animal marí”
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló

El Govern va interposar contra ell una querella per presumptes delictes d'odi i contra la llibertat sexual
La jutgessa arxiva la querella presentada pel Govern i l’IbDona contra l’influencer Naim Darrechi per dir que enganava les dones per mantenir relacions sexuals sense preservatiu. La magistrada considera que no hi ha indicis ni de delicte d’odi ni de delicte contra la llibertat sexual.
Al seu escrit, admet que els comentaris que va fer són desafortunats i “moralment reprobables” tenint en compte que els destinataris són adolescents. Però conclou que les declaracions no són serioses ni greus, des del punt de vista de generació d’odi cap a les dones. Afegeix que, en tot cas, l’ànim del jove no era el d’agredir sinó el de vanagloriar-se d’una suposada superioritat respecte de les seves parelles. I, en aquest sentit, diu que el que transmet amb aquest missatge és la seva immaduresa, ja que tenia 19 anys quan es varen produir els fets.
José Nogales: “Naïm es va equivocar. És un extrem al qual no es pot arribar”
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
La Guàrdia Civil investiga l'atac a set autobusos, d'una de les empreses concessionàries, que han patit danys amb diversos vidres romputs