Bé sigui per por a un robatori o a una okupació, el nombre d'alarmes instal·lades cada vegada creix més
Empreses d’instal.lació d’alarmes a Menorca ha notat aquesta setmana un increment de peticions d’informació arran de les darreres okupacions que s’han produït a la urbanització de ses Coves Noves, as Mercadal.
De mitjana a aquesta empresa reben unes 10 cridades a la setmana de possibles clients que demanen informació. Després de les recents notícies d’okupació a Coves Noves, en sols dos dies ja s’han posat en contacte 8 persones. Si a un habitatge entren a okupar-lo, passades 48 hores la policia no pot desallotjar-lo, ja que passa a disposició judicial. Per això, les alarmes són una eina de prevenció i en faciliten l’actuació policial.
El nombre d’alarmes ha anat incrementant i fins i tot, aquells que no en tenen, s’ho estan plantejant. Bé sigui per por a un robatori o a una okupació, el nombre d’alarmes instal·lades cada vegada creix més.
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat
L'home estaria implicat en un accident de trànsit en la rotonda del Fan cap a Mercapalma, a Palma, on ha mort un home de 31 anys