Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

A Mallorca, les zones més afectades seran Marratxí, Llucmajor, Sa Pobla i Campanet
EFE/ATIENZA
22L’onada de calor continua i aquest divendres manté en avís a dotze comunitats, entre elles Balears, on està activada l’alerta taronja per temperatures màximes de 39 graus a Mallorca, que seran, malgrat to, una mica més baixes que ahir dijous gràcies a la presència de núvols mitjans i alts.
Segons informa l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet), les zones més afectades de l’illa seran Marratxí, Llucmajor, Sa Pobla i Campanet.
A Menorca, la màxima pujarà fins als 38 graus al nord i a l’oest de l’illa; mentre que Eivissa i Formentera registraran els 37 graus.
L’Aemet avisa que amb l’avís taronja hi ha risc de fenòmens meteorològics no habituals i amb un cert grau de perill per a les activitats usuals, i amb la groga no existeix risc meteorològic per a la població en general, encara que sí per a alguna activitat concreta.
Temperatures extremes fins a finals de setmana
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia