Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
El fons emprendrà amb la cadena hotelera canadenca Four Seasons una profunda reforma, que ja compta amb el permís de l'Ajuntament de Pollença
170
L’Hotel Formentor ha canviat de mans. El Grup Barceló, que n’era el propietari des de 2006, l’ha venut al fons Emin Capital. El grup hoteler mallorquí l’havia adquirit per 36 milions d’euros i ara es desfà d’ell a canvi de 165 milions.
En la venda, a més de l’hotel, s’inclou també la finca de 1.200 hectàrees, una vinya i un vedat de caça. El fons d’inversió i la cadena hotelera canadenca Four Seasons han projectat una àmplia reforma de tot l’establiment. Una obra que ja compta amb el permís de l’Ajuntament de Pollença i està previst que duri 2 anys.
Segons ha informat el grup Barceló, el nou projecte tendrà en compte tots els aspectes mediambientals i paisatgístics que requereix un entorn tan sensible. Barceló diu adeu a aquest emblemàtic establiment, on ha duit a terme importants esdeveniments culturals, entre ells les Converses Literàries o l’entrega del Premi Formentor de les Lletres.
I abans de l’obra, ven tot el seu mobiliari i estris. Per això ha creat el compte d’Instagram Formentorsolidari, on tots els interessats poden consultar tot el que hi ha i demanar hora. Mobles antics, estris de cuina i fins i tot un piano són algunes de les coses que es poden adquirir. Tot el que es recapti es destinarà a quatre ONGs.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou