Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Els llibreters destaquen l'augment de vendes de literatura juvenil
“La nena”, de Carmen Nola o “Con el amor bastaba”, de Màximo Huerta, són algunes de les novetats editorials que aquesta setmana han arribat a Rata Corner. La llibreria recupera a poc a poc l’activitat i el contacte directe amb els clients.
Els llibres són, a més d’una font de lectura, objectes que sovint volem palpar amb les mans abans decidir-nos a comprar-los. Un hàbit que fa que les mesures d’higiene a les llibreries siguin més exigents que altra classe de botigues. Més encara si són com aquesta on es compren i venen llibres de segona mà.
Tot i l’increment de l’oferta de llibres de caràcter apocalíptic, diuen els llibreters que no hi ha hagut canvis notables entre les preferències dels seus lectors. Això sí, hi destaquen l’augment de vendes de literatura juvenil.
Les novetats editorials paralitzades pel confinament comencen a arribar a les llibreries
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals