Una vintena d’agents irromp a l’edifici Géminis
Escorcollen almenys dos domicilis de Platja d'en Bossa en el marc d'una operació que es troba sota secret de sumari
El tribunal ha rebutjat les peticions de les defenses, que demanaven l'anul·lació de la instrucció judicial
Bartomeu Cursach serà el primer acusat que declararà quan el judici es reprengui dilluns. El fiscal l’acusa de prevaricació, pertinença a grup criminal i reclama per a ell un any i mig de presó. Aquest divendres, la seva defensa ha reiterat que, llegint el darrer escrit d’acusació del fiscal, encara no sap de què l’acusen.
Quan acabi la declaració de Cursach, continuaran declarant els altres 16 acusats del cas. La majoria són policies locals de Palma, acusats d’afavorir els negocis del grup Cursach a canvi de tracte de favor. El tribunal ha reservat 10 jornades de juliol per dur a terme els interrogatoris. Avui, la jutgessa ha advertit a les parts que les seves intervencions hauran de ser àgils i ordenades.
El judici es reprendrà a l’octubre amb les declaracions dels testimonis. Dilluns, les parts, presentaran el llistat de testimonis als quals renunciaran. En el cas de Cursach, només reclama que declarin els policies coneguts com a “Los Juanes“, que varen fer els informes que denunciaven irregularitats a la instrucció del cas, feta per l’exjutge Manuel Penalva i l’exfiscal Miguel Ángel Subiran.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Escorcollen almenys dos domicilis de Platja d'en Bossa en el marc d'una operació que es troba sota secret de sumari
L'Ajuntament de Sencelles -i també el GOB- reclamen que s'investigui si l'origen és una bugaderia de Consell
La Policia Nacional ha fet 14 escorcolls a Palma i Marratxí amb la participació de 200 agents, principalment al barri de la Soledat