IB3 | Com envellir activament

IniciTelevisióCom envellir activament
Televisió

Com envellir activament

Aquesta setmana, l’equip de Vida Saludable abordarà la importància de l’envelliment actiu. Entrevistarà el cap de Geriatria de l’Hospital General de Palma, el Dr. Miquel Oliver i també la doctora Carmen Orte, catedràtica de Pedagogia de la UIB, psicòloga i responsable de l’Anuari de l’Envelliment a les Balears. Coneixerem testimonis de gent gran que entrena la força fent CrossFit per tenir millor equilibri, gent que va la Universitat Oberta per a Majors, a la UIB, amb noranta anys i el gran testimoni de Maria Teresa, una dona de noranta-tres anys independent i autònoma que viu a Portocolom, tot un exemple d’envelliment actiu.

86838-vidasalubable34.jpg
1 min de lectura

Aquesta setmana, l’equip de Vida Saludable abordarà la importància de l’envelliment actiu. Entrevistarà el cap de Geriatria de l’Hospital General de Palma, el Dr. Miquel Oliver i també la doctora Carmen Orte, catedràtica de Pedagogia de la UIB, psicòloga i responsable de l’Anuari de l’Envelliment a les Balears.

Coneixerem testimonis de gent gran que entrena la força fent CrossFit per tenir millor equilibri, gent que va la Universitat Oberta per a Majors, a la UIB, amb noranta anys i el gran testimoni de Maria Teresa, una dona de noranta-tres anys independent i autònoma que viu a Portocolom, tot un exemple d’envelliment actiu.

Vida saludable s’emet dissabte a les 13.00 hores a IB3 Televisió. Podeu veure aquest programa a la plana web en directe i recuperar aquest contingut al servei a la carta. A xarxes socials, hi podeu interactuar amb l’etiqueta #VidaSaludableIB3.


 més info Els perills de l’operació biquini

 més info Parkinson, molt més que tremolor