Ferit greu un jove de 22 anys en ser apunyalat per son pare a Palma
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Estarà oberta al públic a l'edifici de la Riera fins l'11 de febrer
Com ha canviat el paisatge de Mallorca en els darrers 60 anys? Per contestar aquesta pregunta, l’exposició “Paisatge en transformació” ha posat en marxa la tècnica de la retrofotografia. Han fet servir 24 postals que es venien als turistes en els anys 60 i els han repetit respectant al màxim possible l’enquadrament inicial.
Alguna de les fotografies que hi troban són del Port de Sòller. Una és una imatge de l’any 1953, tot verge i pràcticament sense edificacions. Devora, una altra, d’aquest mateix estiu. Unes fotografies que formen part de l’exposició “El fons Rotger Buïls. Paisatge en transformació”. Una mirada que Jaume Gual no vol que sigui nostàlgica. Un repàs al que és senzill, però efectiu, al canvi paisatgístic de Mallorca en els darrers 60 anys i que estarà obert a tothom a l’edifici de la Riera de Palma fins a l’11 de febrer.
La nova llei del Turisme canviarà el sistema de classificació hotelera
una puta merda, jo vui saber com ha canvit, vui explicacions.
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
En un moment de la discussió, un dels implicats ha tret un ganivet