L'ajuntament n'ha constatat un augment "inusual" del consum durant les primeres setmanes de maig
A partir d’aquest dilluns, 19 de maig, es comencen a aplicar restriccions d’aigua diàries a les urbanitzacions de ‘Ses Rogetes’ i ‘Jardín de Flores’ al municipi d’Esporles. Segons ha explicat l’ajuntament, els talls seran des de les 8.00 hores del matí fins a les 14.00 hores, de dilluns a divendres.
L’Ajuntament justifica la mesura per la manca de pluges i per haver-ne constatat un augment “inusual” del consum. Asseguren que la primera setmana de maig han registrat una demanda semblant a la registrada a finals de juliol de l’any passat.
L’Ajuntament d’Esporles adverteix que no descarten noves limitacions en el servei d’aigua.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Amb aquest darrer foc, són 39 els incendis forestals enguany
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen
Teresa Comellas, de l'IES Josep Maria Quadrado de Ciutadella, ha tret un 9,878 i ha rebut, en companyia d'altres 19 alumnes, un reconeixement per part del Govern