Bel Fullana invoca el Club Miseria al Solleric per la Nit de l’Art
A l'aljub, la jove artista Rebeca Morey presenta 'Anatoformes'
El PP denuncia el menyspreu i indiferència de Sánchez cap a les Balears
El Partit Popular de les illes Balears qualifica de presa de pèl la visita a Mallorca del president del Govern central, Pedro Sánchez. Denuncia indiferència i menyspreu del cap de l’executiu espanyol cap a les Balears.
A més, el PP considera que Armengol ha dimitit de defensar els interessos de la comunitat per convertir-se, diuen, en la delegada de Pedro Sánchez a les illes.
Segons el president del PP balear, Biel Company, “ahir va tornar a quedar patent la indiferència del president Sánchez” amb la situació a les illes, així com “la rellevància d’Armengol a l’hora de defensar els interessos de les Illes Balears”.
Armengol reclama a Pedro Sánchez fons extraordinaris europeus per a les Illes
Pedro Sánchez i el rei Felip VI es troben per primera vegada després de la sortida de Joan Carles I d’Espanya
Disculpau, els comentaris es troben tancats
A l'aljub, la jove artista Rebeca Morey presenta 'Anatoformes'
S'ha format un cap de fibló as Codolar, a Eivissa
Enguany s'hi preveuen devers 37 milions de passatgers