L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Cinc milions seran per als ajuntaments dels municipis afectats i 1,5 milions aniran destinats als particulars i finques
Control a la carretera de la Serra aquest dijous migdia. / IB3 NOTÍCIES
113El Consell de Mallorca ha anunciat aquest divendres que obrirà una convocatòria extraordinària d’ajudes amb 6,5 milions d’euros per a pal·liar els danys causats pel temporal Juliette.
Segons ha informat la presidenta del Consell de Mallorca, Catalina Cladera, en roda de premsa, aquests 6,5 milions d’euros es repartiran en dues línies d’ajudes, 5 milions seran per als ajuntaments dels municipis afectats, i 1,5 milions aniran destinats als particulars i finques de la serra de Tramuntana que han patit danys a conseqüència del temporal.
El Consell assegura que la convocatòria serà exprés i la tramitació ràpida per arribar com més aviat millor als afectats.
Capdepera demana ser inclòs en la declaració de zona catastròfica
La bellesa catastròfica de la neu
El Govern estudia tancar l’accés a rutes senderistes de la Tramuntana per “risc de despreniments”
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues