Desnonament a Santa Eulària d’una família amb una menor i dues persones amb discapacitat
La mare, de 86 anys, ha desnonat la seva filla junt amb els seus quatre fills i una neta de 12 anys
Ofereixen als migrants una primera assistència sanitària
Un pic la Guàrdia Civil detecta que una pastera ha tocat terra, la feina de la Creu Roja adquireix una gran importància. Ofereixen als migrants una primera assistència sanitària i després els donen ajuda humanitària. En els darrers dies, alerten que s’han vist desbordats amb les arribades de tantes embarcacions.
El primer que fan és comprovar l’estat de tots els ocupants de l’embarcació. Només un de tots els migrants arribats ha necessitat ser traslladat a un hospital per una contusió. Després, d’aquesta primera revisió, els donen l’ajuda humanitària bàsica.
El perfil el tenen molt clar: home, d’origen algerià i normalment major d’edat. Tot i que també pot haver-hi algun menor, ells, asseguren que no en fan distinció. L’idioma és el major problema amb el qual es troben. Sospiten que una nau ha acostat les set pasteres que han arribat a les Illes
Arriben deu persones en pastera al sud de Menorca amb dos menors d’edat a bord
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La mare, de 86 anys, ha desnonat la seva filla junt amb els seus quatre fills i una neta de 12 anys
Entre els migrants hi ha almenys nou dones i dos infants petits; una dona ha estat atesa pel 061 per molèsties a les cames
Duu per títol "Un so directe al cor" i és obra del dissenyador Luis Moreno