De moment, s'està pendent d'una reunió amb el secretari de la institució, però es descarten unes noves eleccions
Llorenç Córdoba, Isaac Buj / Europa Press
240Crisi de govern a Formentera: Els consellers de Sa Unió renuncien als seus càrrecs, però no a l’acta de consellers. Amb aquesta nova situació, han confirmat que han iniciat els contactes amb els grups de l’oposició, per tal d’arribar a un acord que permeti continuar amb la governabilitat del Consell. El mateix ha fet Llorenç Còrdoba, que ha titllat de coacció encoberta l’actuació dels seus excompanys de partit.
L’oposició han anunciat que es mantendrà al marge, però demana que es depurin responsabilitats. De moment, s’està pendent d’una reunió amb el secretari de la institució, però es descarten unes noves eleccions, perquè s’hauria de declarar la ingovernabilitat del Consell, i això es podria allargar-se, com a mínim, un any.
Unes 200 persones s’han concentrat a les portes del centre, as Pil·larí, a Palma, i s'hi ha llegit un manifest: "Aquí t'esperam, amb els braços oberts"
Continua ingressat a Son Espases, estable, i serà traslladat a planta
Es tracta d'un immoble històric, de més de 550 metres quadrats i taxat en 1,5 milions d'euros
Alguns dels animals que hi havia han mort