L'oposició demana que acabin amb la inestabilitat política que en les darreres setmanes viu el Consell pitiús, "la crisi de govern més gran de la història de la institució"
Mentre continua la crisi de govern del Consell de Formentera, el president de la institució, Llorenç Córdoba, es planteja com a prioritat l’aprovació dels pressupostos del 2024. Després, segons ha declarat, si el conseller Alcaraz encara no ha dimitit, ja es plantejarà altres accions.
L’oposició del Consell de Formentera posa en dubte l’autoritat del president del Consell tant a Formentera com a Mallorca. Així ho han explicat a la tertúlia ‘Al Dia Pitiüses’ d’IB3 Ràdio. Així mateix, l’oposició li ha demanat que acabin amb la inestabilitat política que en les darreres setmanes viu el Consell pitiús, “la crisi de govern més gran de la història de la institució”. Els pressupostos es debatran en el ple del pròxim divendres, 22 de desembre.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
S'avalua els estudiants que s'han format amb el currículum de la LOMLOE