Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
A partir d'aquest dissabte, entra en vigor l'obligatorietat de presentar el Certificat Covid per accedir als establiments de restauració i d'oci nocturn, a més d'altres establiments
Cues al punt de vacunació de l'hospital Son Dureta, a Palma.
259L’Hospital de Son Dureta, punt de vacunació Covid de Palma, s’ha omplert de gent i ha registrat cues i aglomeracions aquest divendres horabaixa, un dia abans de l’obligatorietat de presentar el certificat Covid per entrar a bars i restaurants, com ha informat avui el Govern. Fins a les 20h del vespre hi ha hagut cues de gent que han aprofitat fins a últim moment i s’ha decidit allargar l’horari finalment fins a les 21h.
La Conselleria de Salut i Consum ha recordat que les persones que encara no s’hagin vacunat poden fer-ho a Son Dureta sense demanar cita, entre les 8h del matí i les 20 h del capvespre. També, al Vacubus de Son Caliu, en horari laboral.
Entre les persones que han decidit vacunar-se avui, un poc de tot: escèptics, altres que encara no s’havien decidit i gent que hi ha anat per reforçar la vacuna amb la tercera dosi.
A partir d’aquest dissabte, entra en vigor l’obligatorietat de presentar el Certificat Covid per accedir als establiments de restauració i d’oci nocturn, a més d’altres establiments.
Fins avui, a Balears s’han inoculat 1.770.346 dosis, de les quals 1.396.833 s’han administrat a Mallorca, 146.191 a Menorca, 210.710 a Eivissa i 15.089 a Formentera. Actualment, 861.867 persones ja han rebut la pauta completa, la qual cosa representa el 83,28 per cent de la població diana, i 881.703 han rebut, almanco, una dosi, el 85,20 per cent.
Es confirma el segon cas d’Òmicron a Balears i es posa en marxa la web per verificar el certificat Covid
Menorca passa a Nivell 3 i Mallorca, Eivissa i Formentera es mantenen a Nivell 1
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància