El jugador es lamenta de no haver pogut donar la Copa a tota l'afició mallorquinista
El jugador del Reial Mallorca, Sergi Darder, emocionat i amb els ulls vidriosos ha expressat la seva tristor per no guanyar la Copa del Rei: “Segurament valorarem moltíssim el que hem viscut avui en un futur, tot i que és dur perquè no hem estat capaços de donar aquesta alegria d’aixecar una copa.” Darder també ha tengut unes paraules pel seu company i amic, Abdón Prats: “Abdón és el Mallorca, per ell segur que és un dels pitjors dies; si hagués jugat segur ens hauria donat alguna cosa.”
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Es cobrarà per dia pernoctar i per buidar aigües brutes i a canvi es donaran serveis com electricitat i internet