Hi participen un helicòpter de Salvament Marítim, un altre de l'Exèrcit de l'Aire i un tercer de la Guàrdia Civil
117
Salvament Marítim centra en el sud-est de Mallorca aquest dimecres l’operatiu de cerca del veler desaparegut diumenge mentre navegava de Cala Galdana, a Menorca, a Cala d’Or, a Mallorca, i en el qual viatjaven un pare i el seu fill, de 50 i 19 anys i nacionalitat alemanya.
En aquestes tasques de cerca del veler hi participen un helicòpter de Salvament Marítim, un altre de l’Exèrcit de l’Aire i un tercer de la Guàrdia Civil, que es van alternant per abastar una distància de 120 milles de longitud i 60 milles d’amplària.
Salvament Marítim ja ha donat l’avís, des del mateix diumenge, de la desaparició del veler a la resta d’embarcacions que naveguen per la zona, amb la finalitat de localitzar-la com més aviat millor.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La festa més popular guanya presència a les barriades de Palma i ja són més de cent les confraries que faran bauxa dia 19
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora