Els representants dels treballadors i el Govern han arribat a un principi d'acord per desconvocar les aturades durant tres mesos
Fotografia d'arxiu de la sala de control de l'112. Foto CAIB
416Principi d’acord entre els teleoperadors del Servei d’Emergències de l’112 i el Govern per desconvocar la vaga prevista per a aquest dimarts 31 de desembre i demà dimecres primer de gener. Les aturades es desconvoquen durant tres mesos, en espera que s’acceptin les reivindicacions dels treballadors: un increment de la plantilla i millores salarials. Pedro José Gómez, membre del Comitè de Vaga i d’Empresa, ha confirmat l’acord a l’Informatiu Matí d’IB3 Ràdio.
Els teleoperadors del Servei d’Emergències de l’112 havien convocat vaga durant els dies 31 de desembre i 1 de gener i també el 5 i el 6, coincidint amb la cavalcada i el dia dels Reis. Convocada pel sindicat CGT, el majoritari a l’empresa Gestió d’Emergències de les Balears, reclamen un augment de la plantilla i millores salarials per garantir, diuen, una resposta ràpida i eficaç davant qualsevol emergència que han de gestionar.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen
Teresa Comellas, de l'IES Josep Maria Quadrado de Ciutadella, ha tret un 9,878 i ha rebut, en companyia d'altres 19 alumnes, un reconeixement per part del Govern