Des de fa un mes, vivien amb ella la filla i el net que, durant el llançament, la jove ha patit un atac d'ansietat per la qual han hagut d'entrar els serveis sanitaris d'emergència
Després de tres intents, aquest dijous s’ha fet efectiu el desnonament de l’infrahabitatge de Reina, que vivia a uns trasters de l‘avinguda de Joan Miró, a Palma, i que un ex policia local lloga de manera il·legal.
Des de fa un mes, la filla i el net de la dona vivien amb ella i avui han hagut d’abandonar l’habitacle. Durant l’actuació, la filla ha patit un atac d’ansietat i ha estat atesa pels sanitaris. Des de l’associació Stop Desnonaments denuncien que els notificaren el llançament fa només 2 dies, temps insuficient, diuen, per poder fer un informe de vulnerabilitat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen
Amb aquest darrer foc, són 39 els incendis forestals enguany