Els residents no tenen electricitat ni aigua corrent
Foto: Europa Press.
418Aquest dissabte, s’ha duit a terme la primera concentració en solidaritat amb els inquilins dels infrahabitatges de Joan Miró que ara mateix no tenen ni llum ni aigua. Alguns d’ells continuen en risc de desnonament i talls de subministraments. Hi han assistit devers 30 persones.
Una dotzena de famílies que llogaven espais minúsculs, sense ventilació, per 400 euros, ha decidit dur el propietari i llogater, un Policia local de Palma i la seva empresa, als jutjats per assetjament immobiliari. Ho han fet aquest mateix dissabte en el jutjat de guàrdia. Esperen, fins i tot, que es decretin mesures cautelars per retornar els subministraments a les famílies.
L’agent ja ha estat sancionat pel Govern a pagar una multa de 2 milions d’euros i ha estat suspès de feina i de sou. Ara són els afectats els que també opten per la via judicial.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros