Els residents no tenen electricitat ni aigua corrent
Foto: Europa Press.
315Aquest dissabte, s’ha duit a terme la primera concentració en solidaritat amb els inquilins dels infrahabitatges de Joan Miró que ara mateix no tenen ni llum ni aigua. Alguns d’ells continuen en risc de desnonament i talls de subministraments. Hi han assistit devers 30 persones.
Una dotzena de famílies que llogaven espais minúsculs, sense ventilació, per 400 euros, ha decidit dur el propietari i llogater, un Policia local de Palma i la seva empresa, als jutjats per assetjament immobiliari. Ho han fet aquest mateix dissabte en el jutjat de guàrdia. Esperen, fins i tot, que es decretin mesures cautelars per retornar els subministraments a les famílies.
L’agent ja ha estat sancionat pel Govern a pagar una multa de 2 milions d’euros i ha estat suspès de feina i de sou. Ara són els afectats els que també opten per la via judicial.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari