Es tornarà a convocar el Consell d'Entitats per presentar les noves propostes de les entitats per al Formentera.eco d'aquesta temporada
Aquest dimarts venç el termini per presentar propostes per al Formentera.eco del 2026. Diverses associacions han demanat que es redueixi el nombre de vehicles de visitants que poden circular durant la temporada de regulació.
L’Associació de Veïns Illa de Formentera i l’associació Trampolí Mecànic han estat dues de les entitats que han presentat propostes perquè el Formentera.eco no trenqui la dinàmica de reducció de la quota de vehicles que poden circular per l’illa entre l’1 de juny i el 30 de setembre. Recordem que el passat 19 de gener es varen presentar dues propostes, però la meitat de les associacions s’hi varen abstenir perquè no es rebaixava la quota d’entrada de vehicles.
Des de l’Obra Cultural Balear de Formentera, Sergi Navarro, explicat que ha posat en marxa una enquesta per recollir les opinions de la ciutadania sobre el Formentera.eco fins dimarts a les 20.00 hores es pot respondre en el següent enllaç (clica aquí).
A partir de dimecres, el Consell valorarà tècnicament i políticament si sorgeix una nova proposta i la traslladarà al Consell d’Entitats, on s’espera que sigui ratificada per després ser aprovada pel ple.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La roca que va caure del penyal pesava 20 tones i no set com s'havia informat inicialment