X

Diverses associacions de Formentera demanen continuar reduint la quota d’entrada de cotxes a l’illa

Es tornarà a convocar el Consell d'Entitats per presentar les noves propostes de les entitats per al Formentera.eco d'aquesta temporada

02/02/2026

Diverses associacions de Formentera demanen continuar reduint la quota d’entrada de cotxes a l’illa

38

Aquest dimarts venç el termini per presentar propostes per al Formentera.eco del 2026. Diverses associacions han demanat que es redueixi el nombre de vehicles de visitants que poden circular durant la temporada de regulació.

L’Associació de Veïns Illa de Formentera i l’associació Trampolí Mecànic han estat dues de les entitats que han presentat propostes perquè el Formentera.eco no trenqui la dinàmica de reducció de la quota de vehicles que poden circular per l’illa entre l’1 de juny i el 30 de setembre. Recordem que el passat 19 de gener es varen presentar dues propostes, però la meitat de les associacions s’hi varen abstenir perquè no es rebaixava la quota d’entrada de vehicles.

Des de l’Obra Cultural Balear de Formentera, Sergi Navarro, explicat que ha posat en marxa una enquesta per recollir les opinions de la ciutadania sobre el Formentera.eco fins dimarts a les 20.00 hores es pot respondre en el següent enllaç (clica aquí).

A partir de dimecres, el Consell valorarà tècnicament i políticament si sorgeix una nova proposta i la traslladarà al Consell d’Entitats, on s’espera que sigui ratificada per després ser aprovada pel ple.

Notícies relacionades >

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT