Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

El Govern cerca el consens amb els sindicats i els diferents col·lectius afectats per dur endavant la norma
La Conselleria d’Educació, Universitat i Recerca ha convocat per aquest dijous dues reunions amb diferents col·lectius del sector per a tractar l’avantprojecte de Llei d’Educació de Balears.
A les 09.30 hores tindrà lloc la Mesa de l’Ensenyament Privat Concertat de Balears, en la qual ha confirmat assistència l’Escola Catòlica, la Confederació Espanyola de Centres d’Ensenyament (CECE), Unió de Cooperatives d’Ensenyament, la Federació d’Escoles Infantils de la Petita i mitjana empresa de Balears i FSIE, CCOO, STEI, FE-UGT i ÚS.
Més tard, a les 16.00 hores durà a terme la Mesa de diàleg amb directors dels centres educatius i han confirmat la seva assistència els representants de secundària i de primària de Mallorca, Menorca i Eivissa, dels centres d’adults de Balears, d’Escola Catòlica, de CECE, de les Cooperatives d’Ensenyament i de FEIPIMEB.
La setmana vinent està prevista la celebració de la Taula Sectorial d’Educació amb l’Avantprojecte de Llei d’Educació com a únic punt de l’ordre del dia.
L’STEI rebutja l’avantprojecte de Llei d’Educació balear
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix