La proposta del Consell és mantenir les bonificacions per als estudiants menors de 22 anys, fins als 30, en cas que estudiïn en un altre municipi, jubilats, aturats en risc d'exclusió i persones amb discapacitat
Imatge d'arxiu.
511El transport públic de Menorca deixarà de ser gratuït l’any que ve. Igual que a Palma, el Consell elimina el finançament que complementava l’aportació del Govern central. Per tant, a partir del primer de gener es recuperaran les tarifes prèvies a la pandèmia amb bonificacions als col·lectius més vulnerables. Així ho ha confirmat avui matí el conseller de Mobilitat de Menorca, Juan Manuel Delgado.
La proposta del conseller és mantenir les bonificacions per als estudiants menors de 22 anys, fins als 30, en cas que estudiïn en un altre municipi, jubilats, aturats en risc d’exclusió i persones amb discapacitat. Una proposta, no obstant això, que caldrà ratificar i incloure en els pressupostos de l’any que ve. Delgado també ha explicat que, ara com ara, tan sols han rebut 370.000 euros dels quasi 3 milions que ha d’aportar el Ministeri.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda