Així ho ha explicat el portaveu Antoni Costa: "Si l'Estat posa una altra vegada 43 milions d'euros damunt la taula, no serem nosaltres els qui diguem que no. Si no posa ni un euro, veurem"
El portaveu del Govern, Antoni Costa, ha explicat aquest divendres, en relació amb la continuïtat de la gratuïtat del TIB a Mallorca, que s’esperarà a la decisió que prengui el Govern espanyol respecte al finançament d’aquesta mesura. “Si l’Estat posa una altra vegada 43 milions d’euros damunt la taula, no serem nosaltres els qui diguem que no. Si no posa ni un euro, veurem”, ha indicat en la roda de premsa posterior a la reunió del Consell de Govern. Costa ha recordat que la gratuïtat està prevista fins al 31 de desembre i que, de moment, no es pot anticipar una decisió per part de l’executiu. El Govern, a través de la Conselleria de Mobilitat i Habitatge, és qui té les competències a l’illa de Mallorca del servei públic de transport de bus, metro i tren.
Això després que tant l’Ajuntament de Palma com el Consell de Menorca ja han avançat que el 2024 els serveis de transport públic de bus tornaran a ser de pagament.
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023
A Palma hi ha 8 escoletes que tenen el servei externalitzat
La trentena de veïns desallotjats ja han pogut tornar a ca seva