Ferit greu un jove de 22 anys en ser apunyalat per son pare a Palma
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
La darrera tongada de fotografies s'han fet amb l'objectiu d'ajudar a l'associació Aspanob, de famílies de nins amb càncer
Fa mes de 5 anys, quatre fotògrafs varen començar una iniciativa solidaria, una ruta fotogràfica itinerant que anava arreplegant fotografies i històries d’arreu de Mallorca. Avui, ha celebrat la seva cloenda, al Centre d’Historia i Cultura Militar de Balears.
L’exposició reb el nom de “Ruta Fotogràfica per Mallorca” i, des que va néixer el 2016, ha passat per diferents municipis de Mallorca i ha acumulat més de 200 fotografies de 50 autors diferents. Enguany han reivindicat la feina de l’associació Aspanob, una organització de pares i mares amb nins que tenen càncer.
Cris Juanico prepara concert i nou disc amb l’Orquestra Simfònica de les Illes Balears
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
En un moment de la discussió, un dels implicats ha tret un ganivet