El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Va ser divendres, quan va saber que el seu amic s'havia infectat, que va donar l'alarma mitjançant un avís a través d'internet
El resident a Mallorca que s’ha contagiat amb el coronavirus va estar de vacances a França del 25 al 29 de gener. Allà va estar en contacte amb un ciutadà francès del qual s’ha sabut aquesta setmana que s’ha infectat amb el virus. L’home, de nacionalitat britànica, va tornar a l’illa amb la seva família: la seva dona, i dues filles, de 7 i 10 anys.
Tot d’una que va tornar, va tenir símptomes compatibles amb el coronavirus, però aleshores no li va donar importància. Va ser divendres, quan va saber que el seu amic s’havia infectat, que va donar l’alarma mitjançant un avís a través d’internet.
Les autoritats europees ho van comunicar al Ministeri de Sanitat, que va remetre l’alerta a la Conselleria de Salut.
Divendres, poc abans de les set del capvespre, es va activar el comitè autonòmic de seguiment del coronavirus. Una hora després, van ingressar a l’hospital Son Espases els 4 membres de la família. Des d’aleshores, romanen en aïllament a la planta de malalties infeccioses.
Més informació: El cas de coronavirus a Mallorca és el segon dins el territori espanyol
El ministeri de sanitat descarta un increment del risc de coronavirus a Espanya
Cinc preguntes freqüents sobre el coronavirus
37.591 casos confirmats de coronavirus i 812 morts
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades