Barrumbada en pocs minuts a Eivissa i Mallorca
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Els canvis es poden dur a terme amb noves activitats, nous llocs per visitar o noves atraccions turístiques
Apostar per un turisme sostenible i circular faria les Illes Balears pioneres en el sector. Això donaria “un plus econòmic, però aquests requisits tenen una despesa econòmica”, afirma el professor d’Economia Aplicada de la UIB, Antonio Alcover. Una inversió que a la llarga durà beneficis. De fet, l’economista apunta que “qualsevol actuació que facem en economia circular pot ser costosa al principi, però pot tenir dividends a llarg termini“.
Ara bé, com es poden dur a terme aquests canvis? Alcover assegura “amb noves activitats, nous llocs per visitar o noves atraccions turístiques perquè els turistes no coincideixin tots al mateix lloc”. A més, comenta que una visió de turisme regeneratiu és positiva, per això, però, “hem de permetre la innovació i ser flexibles perquè els empresaris turístics cerquin alternatives més sostenibles” com oferir aliments de kilòmetre 0 o reutilitzant les aigües pluvials.
Antoni Alcover assegura que ja no és només cosa dels establiments turístics, també els que ens visiten cada any cerquen, de cada vegada més, llocs amb certificat ecològic.

El terme economia circular és de cada vegada més present a les nostres videss. És un concepte que es pot relacionar amb el de la sostenibilitat i el seu objectiu: que el valor de productes, materials i recursos es mantenguin durant el major temps possible. Què facin aquesta roda bàsicament: que res no acabi als fems i que es pugui, ja no només reciclar, sinó també reutilitzar o renovar. Així, es redueixen al mínim els residus.
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença i Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep de sa Talaia, Santa Eulària des Riu, Maó, es Mercadal
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu