Barrumbada en pocs minuts a Eivissa i Mallorca
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
El Partit Popular censura les formes i Ciutadans es planteja abandonar el pacte per la reactivació
El Partit Popular censura les formes i Ciutadans es planteja abandonar el pacte per la reactivació. Vox parla directament d’engany i El Pi considera escandalós que no els hi hagin fet arribar el text. A l’altra cara de la moneda, els partits que donen suport al pacte de Govern. Tant des del PSIB, Més com Unides Podem aplaudeixen la congelació de places turístiques. Sigui com sigui, en tramitar-se al Parlament com a projecte de llei s’haurà de debatre i s’hi podran incloure modificacions amb les aportacions que facin els partits.
Les claus del decret llei que atura el creixement turístic: com afecta a cada illa?
L’associació de lloguer turístic HABTUR BALEARS, considera que el govern els ha enganyat. Asseguren que bloquejar la borsa de places turístiques és un despropòsit i una manca de respecte cap a un sector sobre el qual ja havien fet recaure tot el pes del decreixement.
Els sindicats aplaudeixen la nova norma, perquè diuen que dignificarà i millorarà les condicions laborals dels treballadors. Mentrestant, la Federació hotelera de Mallorca assegura que recull iniciatives socials, econòmiques i mediambientals amb les quals ja treballava el sector.
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença i Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep de sa Talaia, Santa Eulària des Riu, Maó, es Mercadal
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu