El+GOB+i+la+PIMEF+donen+suport+a+la+futura+llei+de+sostenibilitat+mar%C3%ADtima+de+Formentera%2C+per%C3%B2+demanen+garanties

L'associació d'usuaris professionals de s'Estany des Peix critica que la regulació no és possible per manca de competències

El GOB i la PIMEF donen suport a la futura llei de sostenibilitat marítima de Formentera, però demanen garanties

Regular el nombre màxim d’embarcacions que poden fondejar de manera sostenible a la costa de Formentera, aquest seria un dels objectius de la llei autonòmica de sostenibilitat marítima que el ple de Formentera vol aprovar i a la qual el GOB i la PIMEF donen suport, però demanen garanties.

Amb la futura llei, el Consell també voldria influir en la regulació de les connexions marítimes regulars i turístiques amb origen i destinació Formentera. Cal destacar que la línia que uneix les Pitiüses ara a l’estiu té més de 120 connexions diàries que passen pel parc natural d’Eivissa i Formentera.

L’associació d’usuaris professionals de s’Estany des Peix assegura que la regulació no és possible per manca de competències. Amb aquesta llei, Formentera podria tornar a ser pionera pel que fa a la sostenibilitat.