És la seva aposta per posicionar-se com a una destinació de qualitat i sostenible a la ITB de Berlín
/ José Manzaneque.
270Primer dia de fira turística a Berlín. Moment per posicionar-se com a una destinació de qualitat i sostenible. I, en aquest sentit, el Govern ha aprofitat per anunciar la inversió de fins a 350 milions d’euros per a enguany a càrrec de l’impost de turisme sostenible, dels quals 74 milions s’han reprogramat de l’any passat.
Sostenibilitat és, de fet, la paraula més repetida i amb la qual les institucions illenques volen involucrar els visitants en la tasca de preservació del nostre entorn. Es tracta, diu el president del Consell de Mallorca, Llorenç Galmés, que la promoció i la protecció vagin plegades.
La cultura i l’esport són, en aquesta fira turística de Berlín, els elements diferenciadors per posicionar-se en el que és el seu principal mercat emissor. Només l’any passat, ens visitaren més de 4,5 milions d’alemanys. I molts d’ells triaren la zona de Platja de Palma, d’on, precisament, l’Ajuntament vol eliminar els comportaments incívics.
En aquest sentit, el batle de Palma, Jaime Martínez, reclama la implicació del Govern central. També afirma que la presència de la Policia Nacional a Platja de Palma s’ha de reforçar.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades