La consellera de Presidència, Mercedes Garrido, interpreta que la resposta del govern espanyol "no, és un no", sinó que anima continuar negociant per poder reconèixer les especificitats de les Illes
La consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat, Mercedes Garrido, ha rebutjat interpretar “com un no” la resposta del govern espanyol sobre la possibilitat de regular la compravenda d’habitatge a no residents a Balears. Una resposta per escrit a les preguntes de les diputades d’Unides Podem per Balears Antònia Jover i Lucía Muñoz.
Així ho ha afirmat aquest dimarts, en declaracions als mitjans durant el ple del Parlament en què Garrido ha indicat que “no, és un no”. “Aquest plantejament és per negociar”, ha subratllat la consellera, qui ha destacat la creació d’una comissió integrada per la Universitat de les Illes Balears, per Hisenda, per Advocacia, per Habitatge, que el que farà és “estudiar el dret comparat amb l’europeu i l’espanyol”.
Garrido ha afirmat que la Unió Europea haurà d’entendre les “especificitats” de les Illes Balears per poder regular la compra d’habitatges per part d’estrangers no residents.
El govern espanyol rebutja la limitació de compra d’habitatges per part de no residents
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici