Així es farà, després del cas "excepcional" de la difunta que resultà continuar viva al tanatori de Palma
Més notícies sobre la dona que resultà continuar viva quan ja era al tanatori. Aquesta persona, de 92 anys, duia un mes ingressada a l’hospital Joan March, on ars continua en estat de mort cerebral. Així, si més no, ho ha explicat a IB3 Notícies la seva mateixa família. La dona no es troba, però, en mort cardíaca; és a dir, el seu cor encara funciona.
Aquest divendres, a les 7 del matí, la filla va ser contactada des del centre sanitari per certificar el seu traspàs. Hores després, a les 12, la van cridar del tanatori, ja que, mentre la vestien, sa mare es va bellugar. El 061 va confirmar que la dona era viva encara. La família sospita que no es varen fer algunes proves, com podria ser un electrocardiograma, i just se’n va comprovar el pols.
L’Hospital ha dit a IB3 Notícies que es tracta d’un cas “excepcional” i que s’han analitzat les circumstàncies. Es millorarà el protocol per emetre certificats de defunció, tot afegint alguna prova complementària.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues