Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
La Fiscalia li demana 7 anys i 6 mesos de presó
52
El jurat popular ha declarat culpable l’acusat de l’incendi a l’edifici okupa des Viver el maig de 2019 on va morir una dona. Aquest dilluns, a l’Audiència de Palma s’ha produït la lectura del veredicte per a l’únic acusat del foc ja que la Fiscalia va modificar les acusacions inicials i les penes.
El ministeri fiscal i les acusacions particulars demanen per al principal acusat 7 anys i 6 mesos de presó. Ara, la presidenta del tribunal dictarà una sentència en els pròxims dies.
Avui, a l’Audiència, només ha estat traslladat un dels dos acusats que inicialment hi havia en aquest cas. L’altre va quedar en llibertat dijous, després que la fiscal va retirar l’acusació que havia presentat contra ell.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució