Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Se l'acusa d'haver presumptament promocionat, administrat i venut preparats per curar la Covid i medicaments no autoritzats a través de xarxes socials i vídeos que penjava a internet
597
El Ministeri de Sanitat ha denunciat la doctora negacionista Nadiya Popel. Se l’acusa d’haver presumptament promocionat, administrat i venut medicaments no autoritzats a través de xarxes socials i vídeos que penjava a Internet. Popel, qui actualment treballa a l’Hospital Mateu Orfila, oferia preparats per curar la Covid o altres malalties amb medicaments no autoritzats per a aquesta finalitat.
El passat 8 de març, el Servei de Control de medicament i productes sanitaris del Govern li va fer una inspecció, després de la denúncia interposada per l’Agència Espanyola de Medicaments. Com a mesura cautelar, se li han requisat els productes i se li impedeix continuar amb aquesta activitat.
Conscient d’aquesta pràctica, la Conselleria de Salut ja va prohibir a les farmàcies vendre els preparats receptats per la polèmica doctora, atès que estava suspesa pel Col·legi de Metges de les Balears. Poc després, però, la justícia va impedir la seva inhabilitació fins que no hi hagués sentència, motiu pel qual va haver de ser readmesa al centre hospitalari.
Popel es va donar a conèixer durant la pandèmia per atacar les vacunes contra la covid. Concretament, va demanar no administrar les dosis i, fins i tot, va acusar el Govern d’ocultar morts a conseqüència de l’administració de vacunes contra el coronavirus.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles