Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Els comerciants demanen ajuda als ajuntaments però no doblers
EFE/SEBASTIEN NOGIER
95El petit i mitjà comerç de Mallorca es mobilitza per fer front tant a la crisi com a la competència de grans superfícies i multinacionals. Amb ofertes, vídeos i bosses de disseny de regal, volen atraure la població a comprar al centre de Palma. Això sí, demanen ajuda als ajuntaments. Però no econòmica.
És el video que PIMECO ha creat per atreure uns clients que, en molts de casos, opten per les multinacionals que envolten Palma. A part, també obsequiaran els clients amb una bossa dissenyada per l’artista Albert Pinya, que té arrels al comerç. Així, els comerciants volen evitar això: tancament de negocis. Desenes ho han fet, i la resta, com a molt, empaten els comptes. Els comerciants demanen ajuda als ajuntaments, però no doblers.
Almanco el Govern assegura que els ajudarà a potenciar el comerç en línia. Si bé alguns clients es mantenen fidels, molts han de fer com n’Emilio que avui fa feina per tancar. Pimeco i la resta d’associació de petit comerç faran de manera imminent accions conjuntes tant per reclamar ajuda de les institucions com per atreure clients.
El petit comerç de Palma s’avança al Black Friday amb descomptes de fins al 70%
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre