El Govern pretén "minimitzar riscos" amb les negociacions de les legalitzacions d'edificis en zones inundables
Antoni Costa al Parlament de les Illes Balears. Foto Parlament IB
334El Partit Popular durà al ple del Parlament de les Illes Balears del pròxim dimarts la votació del decret de simplificació administrativa que ha de permetre la legalització d’habitatges en rústic fora d’ordenació tot i que estiguin en zones inundables.
De moment el PP no compta amb el suport de Vox i tampoc dels partits de l’oposició.
El Govern assegura que l’objectiu del període de negociacions que s’ha obert amb els diferents grups polítics per avaluar la legalització de les construccions en zones inundables és “minimitzar riscos“. Així ho ha explicat el portaveu i vicepresident del Govern, Antoni Costa, durant la seva compareixença a la Comissió d’Assumptes Institucionals i Generals del Parlament.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants