Feijóo ha acusat Pedro Sánchez de "dimitir de la democràcia" pels seus atacs contra la judicatura i mitjans de comunicació
Al mateix temps, el Partit Popular intensifica les seves crítiques a Pedro Sánchez. Avui mateix, el PP interpel·la directament la ciutadania amb una campanya, en la qual conviden els ciutadans a enviar al president del Govern els problemes que els afecten.
Alberto Núñez Feijóo ha acusat Pedro Sánchez de “dimitir de la democràcia” pels seus atacs, ha dit, contra la judicatura i també contra mitjans de comunicació. El líder del PP ha participat en un acte de campanya a Catalunya i ha reivindicat que la classe política s’ha d’ocupar dels problemes dels ciutadans.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Es cobrarà per dia pernoctar i per buidar aigües brutes i a canvi es donaran serveis com electricitat i internet