Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

El primer ministre holandès ha declarat que està dispoat a ajudar els països del sud
El president del Govern, Pedro Sánchez, continua amb els contactes amb altres líders europeus i s’ha reunit amb la presidenta de la Comissió, Úrsula von der Leyen, la canceller alemanya, Angela Merkel, el president francès, Emmanuel Macron i el primer ministre italià, Giuseppe Conte.
El president del Consell Europeu, Charles Michel, ha parlat també amb el president del Govern, Pedro Sánchez, per discutir la nova proposta d’acord en la cimera sobre el pla de recuperació postpandemia del coronavirus. Per tractar d’acostar posicions, Michel va proposar dissabte mantenir la grandària del fons en 750.000 milions d’euros, però retallar en 50.000 milions les subvencions, fins a 450.000 milions d’euros, i sumar-los als préstecs, que ascendirien així a 300.000 milions.
A l’arribada de la sessió plenària, el primer ministre holandès, que fins ara es mostrava reticent amb el fons, ha declarat que està disposat a ajudar els països dels sud però també ha advertit que s’han d’implementar les reformes necessàries.
Mentrestant, el president de Portugal ha deixat clar que els denominats països FRU GALS també han de fer algun esforç. Les negociacions continuaran durant el dia d’avui per tal d’arribar a un acord comú.
En espera que els líders europeus arribin a un acord per al fons de recuperació econòmica
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys