El TSJIB avala el tancament del mític quiosquet de platja Es Puetó, a Sant Josep
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats
La mesura entrarà en vigor dissabte si ho avala el TSJIB
Als restaurants amb capacitat de més de 50 comensals diuen que s’adaptaran a les mesures que calgui per mantenir els negocis oberts i veuen amb bons ulls demanar el passaport Covid. Amb tot, alguns restauradors han notat com s’anul·len reserves de sopars i dinars d’empresa per mor de les darreres informacions sobre la incidència i temen que vagi pitjor per Nadal.
Per aconseguir el certificat Covid s’ha de tenir la pauta de vacunació completa i es pot obtenir a través del portal del pacient, a través de l’aplicació Cita Prèvia o presencialment als hospitals de Son Espases, Inca, Manacor, Can Misses d’Eivissa, a l’Hospital de Formentera, a l’Hospital Mateu Orfila de Maó i al centre de salut Canal Salat de Ciutadella.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets
El col·lectiu d'infermeres defensa les competències de les professionals en tasques de gestió