X

“Si obrin l’escola, és perquè està bé”

Els centres educatius de Vila, excepte el CEIP Can Misses, reobrin amb normalitat aquest dijous i els 8.000 alumnes han reprès avui les classes

02/10/2025

“Si obrin l’escola, és perquè està bé”

66

Excepte el col·legi de Can Misses, la resta de centres educatius de Vila han reprès aquest dijous les classes. En alguns hi ha desperfectes en el mobiliari, però els tècnics han confirmat que no hi ha danys en l’estructura dels edificis.

Després d’un dia de separació inesperada, els companys d’aula tenien avui moltes anècdotes a explicar-se. Els 8.000 alumnes del municipi d’Eivissa reprenien aquest matí les classes amb normalitat. Els progenitors es mostraven tranquils i confiaven en l’estat dels centres educatius.

També els col·legis de la Santíssima Trinitat de Sant Antoni i el de Sant Jordi obrien aquest dijous les portes de nou . Les plantes baixes varen quedar dimarts totalment negades.

Els tècnics de l’Institut Balear d’Infraestructures i Serveis Educatius no varen detectar, durant les seves inspeccions ahir dimecres, deficiències estructurals que poguessin comprometre la seguretat de l’alumnat ni del personal docent i varen donar el seu vistiplau al retorn generalitzat a les aules. Només l’IES Marc Ferrer de Formentera ha hagut de romandre tancat a causa d’un problema en el subministrament elèctric. Pel que fa al CEIP Can Misses, continuarà tancat, previsiblement, fins dilluns que ve.

Notícies relacionades >

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT