L'obreria estrena enguany obrer, Pep Lluís Gil agafa el relleu de son pare que ha estat al càrrec durant 30 anys
Xocolata i ensaïmades a la casa del trui per començar la festa. L’obreria estrena enguany obrer, Pep Lluís Gil agafa el relleu de son pare que ha estat al càrrec d’obrer durant 30 anys, i deia sentir “molta responsabilitat.”
Defora de la casa del trui, des de les 8.00 del matí els artenecs esperen el primer ball. Una vegada en Mosca i en Ferriol han fet la primera dansa, s’han posat en ruta, i han ballat a l’escola i la residència, entre d’altres punts. Els negocis donen doblers a la capta per poder ballar amb els dimonis.
Artà és el poble on la festa comença mes prest, i fins les 16.00 del capvespre els dimonis ballen ballen i ballen sense descans.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya