Es confirma que ha estat a causa de la mala combustió d'una caldera
Ensurt aquest divendres vespre a un hotel a Cala Major. Una fuita de gas a la caldera de la segona planta va obligar a desallotjar l’immoble i traslladar dos hostes a l’hospital. Hores més tard, els clients varen poder tornar a les habitacions, excepte els de la novena planta. Els dos clients esmentats varen patir una intoxicació per inhalació de monòxid de carboni; un d’ells, fins i tot, va perdre el coneixement. Ara ja estan fora de perill. Els Bombers de Palma confirmaren les causes de l’incident: la mala combustió d’una caldera. Aquest dissabte, hi han tornat per comprovar-ho tot de nou amb el personal de l’establiment.
En el moment dels fets, alguns hostes eren a la recepció a punt de partir quan varen aparèixer els bombers i les ambulàncies. Ens conten que a la mare d’un, que dormia a la planta 9, la varen reubicar. De fet, ningú no es va quedar en aquest pis. Un bon ensurt, asseguren, i per això els bombers insisteixen que és important instal·lar detectors. En aquest hotel, així ho faran, ara.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Teresa Comellas, de l'IES Josep Maria Quadrado de Ciutadella, ha tret un 9,878 i ha rebut, en companyia d'altres 19 alumnes, un reconeixement per part del Govern
S'han reservat 10 places per a aquesta setmana
El foc s'ha declarat aquesta matinada