El curs escolar s’acosta i encara no està clar com començarà. Les associacions de pares i mares de les Illes Balears es reuniran, aquest pròxim dilluns, amb la Conselleria d’Educació. Davant l’escenari de semi-presencialitat que es preveu, troben que és urgent la resolució d’algunes qüestions davant l’arrencada imminent del curs escolar.
A la Federació de Pares i Mares d’Alumnes es mostren preocupats per les qüestions que encara no estan resoltes a les portes de començar el curs escolar. Per això han fet arribar a la Conselleria un document per aclarir com es plantegen temes com el transport escolar, l’escola matinera o les beques menjador de cara a l’escenari de semi-presencialitat que es preveu.
Tot i això, asseguren que l’escenari B té avantatges, com ara la reducció dels grups de referència per cada tutor, així com el risc de complicacions sanitàries. Consideren necessari l’increment de docents i la priorització de continguts en funció dels escenaris que es donin. Una altra preocupació és la gestió de les extraescolars.
Així mateix, consideren urgent l’obertura de la convocatòria de beques menjador per evitar situacions d’emergència social.
No s'han perdut la cita la presidenta del Govern, Marga Prohens, i el batle de Palma, Jaime Martínez, a més de regidors i altres representants polítics dels partits del PP i Vox
Això després de rebutjar el recurs que presentà l’Ajuntament contra la decisió cautelar del TSJIB per la denúncia de 22 empresaris contra la conversió en zona de vianants d’aquesta plaça